۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۰

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی :

ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی هاست

ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی هاست

قم- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت:کشتی نجات حضرت سید الشهدا(ع) و ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی ها و خیرات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی شامگاه شنبه با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا (ع) و در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: کشتی نجات حضرت سید الشهدا (ع) و ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی‌ها و خیرات است.

وی افزود: این خیمه و این سفره با عظمت را حضرت ابی عبدالله (ع) به گونه‌ای در سراسر این گیتی به واسطه رحمت واسعه خودش پهن می‌کند که همه را دعوت می‌کند و به عنوان اعضای یک خانواده با همه اختلاف سلیقه‌ها و تفاوت‌هایی که در رفتار، منش و ظاهر و باطن ماست، زیر این خیمه می‌نشینیم و پرچم سید الشهدا را به امید ظهور حضرت ولی عصر (عج) در عالم بلند می‌کنیم.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: از هیئت‌های شریف و عزیز قم بخصوص از هیئت بزرگ، پر تلاش و در واقع تأثیر گذار خادم الرضا (ع) کمال تشکر را دارم و وقتی انسان در جمع جوانان هیئت خادم الرضا (ع) می‌آید و عزاداری آن‌ها با هر سلیقه و نگاهی را اینجا در زیر این خیمه و این مسیر می بیند، احساس شعف می‌کند.

وی بیان داشت: ان شاءالله همین حرکت و با هم بودن، مسیر ظهور را آسان‌تر کند و ما نیز سپاسگزار همه بچه‌ها و خدام هیئت و قدردان و خاک پای همه کسانی هستیم که به اینجا می آیند و نام سید الشهدا را می‌برند و ان شاءالله این نام و مرام سیدالشهدا در تمام زندگیشان سربلند و سرافراز باشد.

کد خبر 5843703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha